Sunday, October 9, 2011

Blogosfäär

Tänapäeval on veebis väga palju erinevaid liike blogisid, ja nende kirjutajate suurus kasvab igal päeval. Mina ise kunagi ei kirjutanud blogisid, aga igal päeval kuulan nendest sõpradelt ja teistest erinevatest allikatest, sest need on tänapäeval väga populaarsed. Minu arvates, blogide kirjutamine mulle ei meeldi just sellepärast, sest mulle kunagi kirjutamine ei meeldinud, ja ma ei näe midagi huvitavat, kui ma hakkan oma elust kirjutama. Sõltumatu sellese, mõnikord mulle meeldib neid lugeda.

Mulle väga meeldib lugeda blogisid, mida kirjutatakse minu sõpradega, kellega ma harva suhtlen või millegi pärast me harva ei näe ülsteist. Naudinguga loen nende blogisid ja olen kursis mis on neil uudist.

Kuna mulle meeldivad arvutimängud ja igasuguste arvutimängude võistlused, siis mulle väga meeldib jälgida võistluste sündmustest blogidest. Isegi mulle meevdivad igasugused video-blogid.

Kolmandates, kelle blogisid mulle meeldib lugeda, need on igasuguste kuulsate inimeste blogid. Kui sa loed nende blogisid, siis sa oled alati üks esimestest kes on kursis mis juhtus sellel inimestel ja võid sõbradele sellest rääkida.

Vanasti inimesed kirjutasid igasuguseid päevikuid ja nende lugemine oli keelatud teistele. Võib olla blogid on uue päevikute liike, aga mina arvan et blogidesse inimesed ei saa kirjuta kõike, mida nad võiksid oma käepäevikkuse kirjutada.


No comments:

Post a Comment